sobota, 12 lutego 2011

Wojna Restrepo

Restrepo jest jednym z nielicznych filmów we współczesnej kinematografii, w której zarówno kule jak i wznoszony przez nie obłoczek kurzu tuż przy nogach stojącego żołnierza są do bólu prawdziwe.
Tak zaczyna się recenzja filmu na portalu filmweb. Po zapoznaniu się z nią od razu chciałem zobaczyć ten film. Sam film jest ze stycznia tego roku, jednak w Polsce będzie miał premierę 18 lutego. Prawdopodobnie razem z kilkoma członkami Trzynastki wybierzemy się na niego do kina.
Ja już ten film widziałem i powiem, że jest bardzo dobry. Nie jestem mistrzem pióra, dlatego nie będę tworzył recenzji filmu - odsyłam do filmweb'a. Od siebie tylko napiszę, że film trzyma cały czas w napięciu.
Wrzucam zwiastun filmu. Mam nadzieję, że zachęci Was do polepszenia statystyki wizyt w kinie "statystycznego Kowalskiego".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz