wtorek, 8 lutego 2011

Kieszeń na granat ręczny od PS Tactical Gear


Moja druga rzecz zakupiona od Kthula i kolejny raz nie czuję się zawiedziony. Tym razem zamiast osobiście fatygować się po odbiór zamówienia postanowiłem poświęcić te 5,5zł (sic!) na wysyłkę pocztą i święty spokój. :)
Paczka przyszła na drugi dzień. Może dlatego, że była wysyłana z Wrocka do Wrocka. Nie mniej oszczędziłem sobie podróżowania MPK.


O samej kieszeni nie ma co się rozpisywać. Wszystko ładnie poszyte, materiał wydaje się wytrzymały, choć zastanawiam się czy oby na pewno to jest Cordura (wcale nią nie musi być - na stronie nic nie jest napisane o materiałach).


Jedyny mankament moim zdaniem to sposób mocowania. System przewlekanych taśm nie kończy się napem (jak to zazwyczaj jest), ale końcówka taśmy zostaje wpleciona pod poziome taśmy MOLLE.
Dodam, że nie pogarsza to pewności mocowania (mam pokrowiec na bukłak oraz panel apteczki zrywanej mocowane dokładnie tak samo), za to nie musimy się mocować z napami, które mogą źle się zapiąć lub (co gorsza) odpiąć podczas użytkowania.

2 komentarze:

  1. Witam
    Ten materiał to oryginalna Cordura 1000D z wykończeniem IRR produkcji CF Weber (z tego co wiem jedna z dwóch która faktycznie jest Cordurą w WZ93 a nie tkaninką poliestrową nazywaną często Polską Cordurą). Na stronie nie ma nic napisane, ponieważ wszystkie materiały to Cordura

    Pozdrawiam
    P. Siegieńczuk
    PS Tactical Gear

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę nie sądziłem, Piotrze że tu zajrzysz. :) Cieszę się, że rozwiałeś moje wątpliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń