piątek, 20 stycznia 2012

Susza


Dawno nic nie było wrzucane. Niestety zarówno ja jak i Majster przykładaliśmy się do naszej edukacji - pisanie pracy magisterskiej jest straszne!

Teraz jak tylko się trochę rozluźni mam nadzieje naskrobać kilka ciekawych postów i przycisnąć Majstra, bo wiem, że w jego głowie jest zawsze dużo pomysłów którymi można się podzielić.



Jeśli chodzi o mnie to będą to głównie recki ze zdjęciami, bo mam kilka fajnych gratów, które warto opisać. Co napisze Majster... to zależy jak bardzo będę go męczył.

Na pierwszy ogień pójdzie kupiony jakiś czas temu plecak S20 firmy Madness Tactical Gear.

Źródło: Madness Tactical Gear.

Mały zgrabny plecak do "zadań specjalnych". Napiszę również kilka słów o samej firmie - bo jest co pisać. :)

Następnie kolejny plecak. Można napisać wielki brat. Moim zdaniem bardzo dobry plecak Raccoon 45 produkcji kolejnej polskiej firmy Wistport. Z tym plecaczkiem wiąże się ciekawa historia więc będziecie musieli i to przeczytać. Może Majster dorzuci swoją wersję - zobaczymy.

Źródło: Wisport.com.pl

Dodatkowo dojdzie mam nadzieję wspólna recenzja naszych nowych radyjek Navcomm TK-760. Myślę, że o to przycisnę Majstra. Plus moje nowa gadżety G-SHOCK G-9300 + Buff.


 Źródło: casio

Źródło: NAVCOMM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz